Friday, May 01, 2009

Aez masuk sepital....

Dua hari lepas aku pi tgk son of my best friends kesian ntah pe penyakit sebenarnya pun taktau la..
asalnye sakit mata...dah mcm muke anak cine dah....rapat je mata tu...pastu mama die bg tau mlm je panas 1 badan....ntah la siang2 ok jek.....first day aku tgk tu ok ja...cume keadaan die mcm tak selesa so nak tido pun susah sket...mybe die rasa tak menentu...masa tu die dok jaga lagi..bleh la main2 sket...so sempat gak la aku snap pic2 die masa kat sepital....sayu je aku tgk bdk yg sakit kat situ rasa nak je tolong jaga hu2...
First visit aku tu...cume mate die je merah pas tu bengkak....sian lak aku tgk nye...;p



ni lak die dok ajak mama die main event die tak larat.....



aku pun die ajak main...die cam gelisah jek...sebab tak sedap badan..
buat itu tak kene buat ini tak kene.....mama die la kesian masuk ari ni dah 3 hr lepak sepital



yg ni plak second day aku pi lawat die....sblm tu aku sms mama die...tanye faris mcm mana...sekali mama die kata demam panas plak dah..siap masuk air...hu2..tu pasal aku pi tgk die lagi....aku smp je mama die kata doktor kasi ubat tido kat die..huk alo bdk kecik lagi dah kasi ubat tido....nak meleleh la jugak aku tgk si faris...dah terasa cam anak aku sendiri la plaks..
emo lebih aku ni haa..hhhaa...




masa aku smbg2 ngan mama die...nurse mai nak kasik ubat kat faris ingatkan nak kejutkan die rupenye masukkan je ubat kat tangan die tu ha...



aku tgk pun kesian nak je tlg mama die jaga....ok faris untie doakan faris sempat sembuh ya!!



pic last sebelum aku balik...heheheee